Якщо Ви тільки плануєте відкривати свою власну справу або Ви вже є частиною бізнесового простору - ця сторінка саме для Вас!!!

 

Мерч та брендінг у всілякому вигляді

Заявити про себе, зробити свій товар або назву своєї компанії відомою, впізнаваною серед людей та на ринку - це дуже важлива частина розвитку та функціонування будь-якого бізнесу. Наразі, існує дуже багато способів  рекламувати себе та свою продукцію. Одним з них є мерч, як частина брендінгу.

       

Ідеї для мерчу

Мерч нас оточує кожен день та вже давно став частиною нашого життя. Все починається, наприклад, з напису чи зображення на чашці з нашою улюбленою кавою зранку. Поки ми їдемо на роботу, ми бачимо мерч у власному авто (кермо з логотипом чи чохли на сидіннях), в маршрутці це можуть бути штори з логотипами або маркування виробника на зворотній частині сидіння.  На роботі ми постійно маємо справу з надрукованими логотипами на олівці, блокноті з ручкою або на органайзері з документамиі. Ще приклад - логотип на ноутбуці. В обідній час ми йдемо посидіти десь у кафешці та там нас теж оточує мерч на всьому – починаючи з вивіски та закінчуючи гравіюванням на коробці с паперовими ганчірками. Навіть гроші – це мерч, в якомусь сенсі. Але зараз не про них.

Якщо Ви маєте свій логотип, свій корпоративний стиль (мабуть вже точно маєте?), можна сміливо скористатись нагодою задля самореклами – брендінгу себе, своєї продукції, подарунків від себе своїм колегам, потенціальним або вже існуючим клієнтам або партнерам. Це як сказати: «Привіт, це я! Давай знайомитись» або «Агов, друже! Це назва моєї компанії. Пам’ятаєш мене?». У будь-якому разі, ніколи не є зайвим заявити про себе або нагадати. Лишень потрібно визначитись, яким чином це робити.

 

Брендінг власної продукції

Тут безліч варіантів: від друку власного логотипу на своїх продуктах до…тут вже що Ваша фантазія підкаже. Людина купує ваш товар та запам’ятовує виробника. Людина користується Ваши послугами та запам'ятовує також те, що оточує її в процесі. Ви автоматично стаєте впізнаваним. Головне – це якість та користь, яку Ваш продукт несе для цієї людини. Це є частиною реклами та зовнішнім мерчем.

 

 

Корпоративний побут та власні знаряддя праці

Досить естетично та патріотично, коли Ви та Ваші співробітники використовують знаряддя праці з маркування вашої символіки (логотипу, тощо). Особливо, якщо це менеджери по роботі з клієнтами. Це є частиною корпортивного стилю, корпоративної культури та теж є рекламою. Тут можна віднести й корпоративний дресс-код, тобто одяг з вашим логотипом, що дає працівнику приналежність до Вашої компанії, робить його представником не тільки функціонально, а й візуально. Наприклад, футболки з логотипом, брендований спецодяг: ті ж самі худі, світшоти або жилетки. Це є внутріщній корпоративний мерч.

 

Брендовані знаряддя та атрибути до різних корпоративних подій та заходів

Ви є власник компанії? Чи Ви є HR в компанії? Або Ви тренер чи відповідальна особа, що працює з клієнтами компаніі у певній кілкості осіб? Тоді Вам відомо про такі речі як наради, ділові зустрічи, корпоративні тренінги, фасилітаційні процеси та тімбілдінги. Дуже часто в таких заходах приймають участь не тільки Ваші співробітники, а й клієнти, замовники, партнери. При цьому, якщо людина пише, наприклад, ручкою з вашим корпоративним логотипом у блокноті, що забрендований символікою Вашого бренду, то це в рази піднімає серйозність сприйняття Вашої компанії. Це є мерч у своєму класичному значенні.

 

 

Внутрішні корпоративні подарунки до свят та визначних дат

У Вашої компанії черговий День народження? Ваша компанія закрила дуже великий прибутковий проект? Є привід для святкування? Та легко! Віддячте своїм співробітникам брендованими подарунками. Купіть їм сувеніри (будь-що) та забрендуйте власною символікою, щоб цей подарунок нагадував про цю подію та про те, з чим він пов'язаний.


 

Корпоративні подарунки клієнтам та партнерам

Це є дуже важлива, приємна  та відповідальна частина у сучасних бізнес-відносинах. Впродовж року є якась кількість свят. Наприклад, Новорічні свята та Різдво. Доречі, не буде зайвим, якщо Ви ведете списки Днів народжень компаній-партнерів або керівництва цих компаній. Зробіть приємно людям - подаруйте щось від імені компанії - як вдячність за співпрацю, за гарне та тепле відношення, за щирість та відкритість. Подарунок можно зробити зі стилістичним корпоративним оформленням у вигляді забрендованого пакунку (коробки) з власною корпоративною символікою. По-перше, це приємно. По-друге, це запам'ятовується. По-третє, корпоративний подарунок - це теж мерч.

 

 

Одна відома й успішна сучасна людина колись зазначила, що відноситись до своїх підлеглих та співробітників треба як до своїх дітей, а до партнерів як до жінки або чоловіка. Наша компанія Print Company повністю з цим згодна та всіляко готова підтримати Вас та Вашу компанію на цьому шляху. Заявляйте про себе, цікавте собою, нагадуйте про себе та даруйте від себе та свого бренду.