Компанія Print Company створює під замовлення для клієнтів унікальні вироби. Кожну пропозицію ми ретельно вивчаємо і завжди даємо зворотний зв'язок. У випадку, якщо Ви незадоволені виконаним замовленням, зверніться, будь ласка, на пошту pcgkiev@gmail.com або зв'яжіться з нами за телефоном (097) 819-20-21. Ми любимо наших клієнтів і готові в спірній ситуації шукати компроміс для вирішення ситуації.

 

Чи можна зробити обмін чи повернення, якщо не підійшов розмір?

При оформленні замовлення та уточнення розмірів важливо розуміти, що розмірні сітки різних виробників відрізняються.

Товари, які виготовляються за індивідуальним замовленням (футболки, толстовки, кепки та інший одяг або аксесуари, представлені на сайті, з нанесенням принта або логотипу, що був завантажений/змінений покупцем, а також персоналізовані за заявкою покупця (нанесення імен, прізвищ, номерів, дат, логотипів, назв тощо), у тому числі оформлені через Конструктор, підпадають під статтю №13, ч.5, п.3 Закону "Про захист прав споживачів".Ці товари виготовляються індивідуально для Вас в єдиному примірнику та не можуть бути продані іншим особам, отже такі товари не підлягають обміну чи поверненню!

Перед оформленням замовлення, рекомендуємо проконсультуватися з нашим фахівцем про розмірну мережу і зробити правильний вибір у розмірі.

У яких випадках ми робимо обмін або повернення коштів:

  1. Вам не підійшов розмір. Наприклад, відправили на розмір більше чи менше;
  2. Відсутня елемент принта (недодрукована літера, елемент малюнка, смуги або плями на принті);
  3. Ви знайшли шлюб на товарі.

 

Чи можна зробити обмін чи повернення, якщо виявили заводський шлюб?

У разі ми гарантуємо заміну товару чи повернення грошей. Для цього Вам необхідно:

  • Написати нам на пошту pcgkiev@gmail.com (опишіть проблему і обов'язково прикріпіть фото).
  • Менеджер зв'яжеться з Вами у найкоротший термін, запропонує варіанти вирішення проблеми або повернення коштів.

 

Чи можна зробити обмін або повернення, якщо виявили пошкодження товару, викликане транспортуванням?

На жаль, служби доставки іноді можуть пошкоджувати посилки із замовленнями під час транспортування.

Якщо Ви виявили пошкодження, що виникли при транспортуванні Поштою або при отриманні Кур'єрською доставкою перевізника:

  • Покажіть ці пошкодження співробітникам пошти, хто Вам видав замовлення;
  • Зв'яжіться з нашим менеджером за телефоном (097) 819-20-21 для фіксування даної ситуації;
  • Прикріпіть фото пошкодженого товару та опишіть проблему у Viber, Telegram або електронній пошті pcgkiev@gmail.com;
  • Заповніть бланк на Пошті про пошкодження товару;
  • Після уточнення деталей, наш менеджер запропонує варіанти її рішення про заміну товару або компенсацію.

Якщо Ви виявили пошкодження, які виникли під час транспортування не на Пошті:

  • Зв'яжіться з нашим менеджером за телефоном (097) 819-20-21 для фіксування даної ситуації;
  • Прикріпіть фото пошкодженого товару та опишіть проблему у Viber, Telegram або електронній пошті pcgkiev@gmail.com;
  • Після уточнення деталей, наш менеджер запропонує варіанти її рішення про заміну товару або компенсацію.

 

Ми рекомендуємо перевіряти товар при отриманні у присутності співробітників пошти чи кур'єра. Така перевірка товару полегшує перевірку та прискорює її вирішення.

 

За чий рахунок здійснюється обмін товару?

Після вивчення всіх деталей обміну та повернення товару проводиться в більшості випадків за рахунок компанії

 

Як здійснити обмін?

  • Напишіть на пошту pcgkiev@gmail.com, що Ви хочете обміняти товар. Докладно опишіть, чому товар не відповідає Вашим очікуванням. Не забудьте додати фотографії, що підтверджують опис.
  • Після реєстрації заяви, чекайте на результати верифікації та відповіді менеджера. Процес верифікації відбувається протягом 1-3 робочих днів, після чого з Вами зв'яжеться менеджер. На вказаний email буде надіслано листа з подальшими інструкціями, які необхідно виконати, щоб завершити процес обміну.

 

ВАЖЛИВО! Обмінюваний товар не повинен мати слідів використання (носіння, прання, забруднення, використання не за призначенням і т.д. тощо), а також повинен бути упакований належним чином, що забезпечує збереження товару під час пересилання.